Medical Data Management

Badania rynku

Jesteśmy zespołem z wyższym wykształceniem medycznym, farmaceutycznym, socjologicznym i marketingowym, który rozmawia tym samym językiem z naszymi klientami i respondentami.

Portrety konsumentów

ReonTest™

Potencjał rynku

DocScan™

Opiniotwórczość

PhysicianConnect™

Audyt wydajności

Traper™

Badanie kondycji marki

BrandTest™

Klienci MDM ufają naszej wiedzy w wyborze metody rozwiązania ich problemów i osiągnięcia celów biznesowych.

Menadżerowie MDM wezmą na siebie cały proces uruchamiania, monitorowania i raportowania, co pozwoli Ci rozwijać projekty i osiągnąć zamierzone cele.

UZYSKAJ WIARYGODNE ODPOWIEDZI NA PYTANIA WPŁYWAJĄCE NA ROZWÓJ TWOJEGO BIZNESU

PrelaunchTest™

Wszystko, co musisz wiedzieć przed wprowadzeniem produktu na rynek.

BADANIA DAJĄ ODPOWIEDZI NA NASTĘPUJĄCE PYTANIA:

• Jak potrzebny jest nowy lek na rynku?
• Czy istnieją potrzeby klientów, których nie zaspokajają obecnie dostępne na rynku leki? Czym są te potrzeby i jak sobie z nimi radzić?
• Jakie leki mogą być głównymi konkurentami i jak może się rozwinąć sytuacja, gdy na rynku pojawi się nowy produkt?
• Jaki segment jest grupą docelową tego produktu? Jaki jest potencjał tego segmentu?
• Jak wygląda profil pacjenta?
• Jak sformułować kluczowe komunikaty dla produktu?

ReonTest™

Badanie portretu konsumenta

BADANIA OBEJMUJĄ:

• Cechy społeczno-demograficzne;
• objawy i ICD, na które lek jest stosowany;
• źródła informacji o leku.

DocScan™

Ocena potencjału grupy docelowej

Badanie pozwala zidentyfikować grupy docelowe lekarzy o największym potencjale. W ramach projektu oceniany jest potencjał lekarza na podstawie różnorodnych informacji profilowych zebranych podczas ankiety mailowej lekarzy określonych specjalności.

BADANIA OBEJMUJĄ:

• Liczba pacjentów z określonymi patologiami;
• Informacje o zastosowanych zajęciach terapeutycznych;
• Liczba podań niektórych leków na określone patologie;
• Podejścia stosowane przez lekarza w leczeniu;
• Leki pierwszego i drugiego wyboru itp;
• Wykaz lekarzy zajmujących się leczeniem;
• Różnorodne informacje profilowe prezentowane w kontekście osobistym dla każdego lekarza;
• Segmentacja dokonywana na podstawie zmiennych i cech zdefiniowanych przez uczestników projektu.

PhysicianConnect™

Schemat głównych interakcji między liderami opinii a lekarzami

BADANIA OBEJMUJĄ:

• Liderzy opinii i geografia ich wpływu;
• Komunikacja w niektórych obszarach opieki zdrowotnej;
• Wpływać na status specjalistów/liderów opinii poprzez informacje od lekarzy grup docelowych;
• Kluczowe obszary działań w celu skoncentrowania działań promocyjnych tam, gdzie będą one najskuteczniejsze;
• Długoterminowa perspektywa bilansu wysiłków i wyników pracy z kluczowymi liderami opinii, aby uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji.

Traper™

Audyt wykonania usługi zewnętrznej

BADANIA OBEJMUJĄ:

• Ocena pracy przedstawicieli medycznych,
• Ilu lekarzy odwiedziło pamięta wizytę przedstawiciela medycznego?
• Jakie informacje zapamiętał lekarz podczas wizyty?
• Jakie leki z badanych grup farmaceutycznych są najczęściej przepisywane przez lekarzy?
• Dlaczego lekarze preferują te leki?
• Jak wizyta przedstawiciela medycznego wpłynęła na zmianę liczby zaleceń?

• Intensywność i treść działań promocyjnych zarówno własnej kampanii, jak i konkurencji;
• Zgodność informacji artykułowanych przez przedstawiciela medycznego lekarzowi z kluczowymi przekazami promocyjnymi i obraną strategią.

BrandTest™

Ocena kondycji marki

Badania są niezbędne do kompleksowej oceny postrzegania marki na rynku farmaceutycznym.

BADANIA OBEJMUJĄ:

• Jaka jest pozycja leków na rynku w porównaniu z otoczeniem konkurencyjnym?
• Jakie cechy powinien mieć lek (nowa forma leku), aby przyciągnąć swój segment konsumentów?
• Jakie cechy leku są najważniejsze dla grupy docelowej?
• Jaki przekaz promocyjny będzie najskuteczniejszy dla pozycjonowania leku na rynku?

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych

3 + 14 =

Ty również zaufaj naszemu doświadczeniu i wiedzy.