Medical Data Management
Badania rynku
Analiza rynku farmaceutycznego
PrelaunchTest™
Portrety konsumentów
ReonTest™
Potencjał rynku
DocScan™
Opiniotwórczość
PhysicianConnect™
Audyt wydajności
Traper™
Badanie kondycji marki
BrandTest™
Menadżerowie MDM wezmą na siebie cały proces uruchamiania, monitorowania i raportowania, co pozwoli Ci rozwijać projekty i osiągnąć zamierzone cele.
UZYSKAJ WIARYGODNE ODPOWIEDZI NA PYTANIA WPŁYWAJĄCE NA ROZWÓJ TWOJEGO BIZNESU
PrelaunchTest™
Wszystko, co musisz wiedzieć przed wprowadzeniem produktu na rynek.
BADANIA DAJĄ ODPOWIEDZI NA NASTĘPUJĄCE PYTANIA:
• Jak potrzebny jest nowy lek na rynku?
• Czy istnieją potrzeby klientów, których nie zaspokajają obecnie dostępne na rynku leki? Czym są te potrzeby i jak sobie z nimi radzić?
• Jakie leki mogą być głównymi konkurentami i jak może się rozwinąć sytuacja, gdy na rynku pojawi się nowy produkt?
• Jaki segment jest grupą docelową tego produktu? Jaki jest potencjał tego segmentu?
• Jak wygląda profil pacjenta?
• Jak sformułować kluczowe komunikaty dla produktu?
ReonTest™
Badanie portretu konsumenta
BADANIA OBEJMUJĄ:
• Cechy społeczno-demograficzne;
• objawy i ICD, na które lek jest stosowany;
• źródła informacji o leku.
DocScan™
Ocena potencjału grupy docelowej
Badanie pozwala zidentyfikować grupy docelowe lekarzy o największym potencjale. W ramach projektu oceniany jest potencjał lekarza na podstawie różnorodnych informacji profilowych zebranych podczas ankiety mailowej lekarzy określonych specjalności.
BADANIA OBEJMUJĄ:
• Liczba pacjentów z określonymi patologiami;
• Informacje o zastosowanych zajęciach terapeutycznych;
• Liczba podań niektórych leków na określone patologie;
• Podejścia stosowane przez lekarza w leczeniu;
• Leki pierwszego i drugiego wyboru itp;
• Wykaz lekarzy zajmujących się leczeniem;
• Różnorodne informacje profilowe prezentowane w kontekście osobistym dla każdego lekarza;
• Segmentacja dokonywana na podstawie zmiennych i cech zdefiniowanych przez uczestników projektu.
PhysicianConnect™
Schemat głównych interakcji między liderami opinii a lekarzami
BADANIA OBEJMUJĄ:
• Liderzy opinii i geografia ich wpływu;
• Komunikacja w niektórych obszarach opieki zdrowotnej;
• Wpływać na status specjalistów/liderów opinii poprzez informacje od lekarzy grup docelowych;
• Kluczowe obszary działań w celu skoncentrowania działań promocyjnych tam, gdzie będą one najskuteczniejsze;
• Długoterminowa perspektywa bilansu wysiłków i wyników pracy z kluczowymi liderami opinii, aby uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji.
Traper™
Audyt wykonania usługi zewnętrznej
BADANIA OBEJMUJĄ:
• Ocena pracy przedstawicieli medycznych,
• Ilu lekarzy odwiedziło pamięta wizytę przedstawiciela medycznego?
• Jakie informacje zapamiętał lekarz podczas wizyty?
• Jakie leki z badanych grup farmaceutycznych są najczęściej przepisywane przez lekarzy?
• Dlaczego lekarze preferują te leki?
• Jak wizyta przedstawiciela medycznego wpłynęła na zmianę liczby zaleceń?
• Intensywność i treść działań promocyjnych zarówno własnej kampanii, jak i konkurencji;
• Zgodność informacji artykułowanych przez przedstawiciela medycznego lekarzowi z kluczowymi przekazami promocyjnymi i obraną strategią.
BrandTest™
Ocena kondycji marki
Badania są niezbędne do kompleksowej oceny postrzegania marki na rynku farmaceutycznym.
BADANIA OBEJMUJĄ:
• Jaka jest pozycja leków na rynku w porównaniu z otoczeniem konkurencyjnym?
• Jakie cechy powinien mieć lek (nowa forma leku), aby przyciągnąć swój segment konsumentów?
• Jakie cechy leku są najważniejsze dla grupy docelowej?
• Jaki przekaz promocyjny będzie najskuteczniejszy dla pozycjonowania leku na rynku?