Medical Data Management
Strategie marketingowe
Wszystko, czego potrzebujesz do wysokiej jakości komunikacji z partnerami usług farmaceutycznych.
Umowy marketingowe
Wsparcie kontraktowe z sieciami aptecznymi dla producenta
Programy lojalnościowe
O rynku farmaceutycznym wiemy wszystko
Nasza wiedza oparta jest na dwudziestoletnim doświadczeniu w marketingu leków, kosmetyków, żywności dla niemowląt, suplementów diety i produktów medycznych.
Umowy marketingowe
Wsparcie kontraktowe z sieciami aptecznymi dla producenta to usługa „pod klucz” od MDM, która pozwala producentowi leków, kosmetyków, wyrobów medycznych oraz suplementów diety skoncentrować wysiłki KAM na budowaniu relacji z sieciami aptecznymi oraz powierzyć zawieranie z nimi umów, obsługę, kontrolę zgłaszania i realizacji umów, a także płatności za usługi w godne zaufania ręce.
Zamiast setek umów i raportów przeładowanych pracą KAM-ów, księgowych, prawników — tylko jedna umowa, jedna płatność za okres i całe raportowanie w serwisie online, dostępnym w każdej chwili do wszelkich kontroli i audytów.
✓ Zautomatyzowana obsługa pozwala na skrócenie terminów płatności do sieci oraz zwiększa efektywność obsługi.
✓ Raportowanie online jest całkowicie przejrzyste, dostępne, stanowi potężne narzędzie dla KAM w negocjacjach, kontroli nad obciążeniem łańcucha, gotowości do wszelkich kontroli i audytów.
✓ Nie ma potrzeby utrzymywania przez producenta dodatkowego personelu.
MEDREESTR™ TO NOWOCZESNA AUTOMATYKA OBSŁUGI PACJENTA I PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH REALIZOWANYCH PRZEZ FIRMY FARMACEUTYCZNE
Programy wsparcia pacjentów na opatentowanym systemie bazy danych Medreestr™:
Zwiększenie lojalności wobec firmy i marki. Utrzymanie praktycznego zainteresowania obecnych i przyciąganie nowych pacjentów. Zwiększenie poziomu dostępności leczenia dla pacjentów. Stymulowanie czasu trwania leczenia zgodnie z zaleconą terapią. Kreowanie wizerunku odpowiedzialnego społecznie gracza rynkowego.
✓ share of voice, recepty, MS i ROI;
✓ integracja komunikacji online i offline;
✓ synchronizacja ze strategią klienta;
✓ ekspertyzy w zakresie przygotowania kontentu marketingowego.
Korzyści z programów lojalnościowych
• Prowadzenie bazy danych pacjentów, w tym kont osobistych, dzienniczków pomiarów itp.;
• Wdrożenie programu udzielania pacjentom zniżek na określone produkty;
• Zarządzanie komunikacją ze wszystkimi uczestnikami programu (wsparcie informacyjne za pomocą połączeń telefonicznych, e-maili, WhatsApp, SMS-mailingów);
• Zapewnienie kontroli jakości w czasie rzeczywistym na wszystkich etapach projektu;
• Utworzenie jednego centrum wsparcia dla przedstawicieli medycznych (KAM), lekarzy, aptek i pacjentów;
• Zwiększenie poziomu dostępności leczenia dla pacjentów;
• Kreowanie wizerunku odpowiedzialnego społecznie gracza rynkowego;
• Zwiększenie lojalności wobec firmy, marki.